Contactează-ne: +373 22 920 320
Donate

CERERE DE OFERTA: Rechizite de birou

Date generale:

 
      AO „HOMECARE” lansează invitația de participare la selectarea unei companii pentru achiziționarea rechizitelor de birou în cadrul proiectului: „Sporirea capacităților sistemului de sănătate de a dezvolta și implementa politici și programe la toate nivelurile care asigură acces egal la servicii de sănătate sexuală și reproductivă și drepturile reproductive de înaltă calitate”, implementat de către AO “Homecare” cu susținerea financiară UNFPA.
  • Descrieri
№/r.Denumirea articolului Unitatea de măsură
Agenda A5/ buc
Stilouri /buc
Bibliograf 75mm/buc
Bibliograf 50mm/buc
Hirtie A4/buc
Folii A4 / 100 buc
Capsator / buc
Marker colorbuc
Creion-corector 15 ml /buc
Hartie notite colorset
Mape cu butonbuc
Agrafe 28mm/ buc
Mape plastic transparent /buc
Capse 26/6buc
Capse nr 10/1000buc
Hartie Tabla Flipchart A1/buc
Catrige imprimanta (original)/buc
Cerneala colorata/ buc
Stic USB 16 Gbbuc
Stic USB 32 Gbbuc 
 
  • Criterii de selecție a companiei:
  • Persoana juridică înregistrată pe teritoriul Republicii Moldova.
  • Condițiile și termenii de valabilitate;
  • Preț competitiv;
  • Termenul de livrare
  • Livrarea gratuită la locul destinat pe teritoriul Republicii Moldova.
  • Condiții de calitate:
  • Ofertantul va prezenta următorul set de documente și informație:
  • Denumirea, unitatea de măsură;
  • Certificat de calitate pentru produse recunoscut și aprobat în RM;
  • Instrucțiuni pentru administrare/ utilizare;

                     Bunurile trebuie să fie de calitate, să corespundă certificatelor de calitate și să fie  păstrată integritatea ambalajului și sigiliului de la producător.

Dosarul de aplicare va include:

Oferta comercială cu indicarea prețului unitar separat cu TVA, termenul de livrare, termenul de valabilitate;

 Oferta comercială valabilă timp de 30 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor;

Certificatul de înregistrare al companiei, codul fiscal;

Numele persoanei de contact și datele de contact ale ofertantului.

Aplicarea dosarelor:

Ofertele pot fi aplicate în cutia poștală  mun.Chișinău, str.Gheorghe Cașu nr.4 sau la adresă de e-mail: ao.homecare@gmail.com  până la data de  10 noiembrie, ora 16.00.Dosarele vor fi vizate de semnătura persoanei autorizate și ștampilă.   Informații suplimentare:Asociația Obștească  HOMECARE își rezervă dreptul de a solicita documente suplimentare și de a anula tenderul în caz de necesitate. Dosarele  incomplete sau aplicațiile expediate după termenul limită indicat nu vor fi luate în considerare pentru evaluare.Doar candidații preselectați vor fi contactați. Pentru clarificări persoana de contact este Tamara Adașan, director. Tel: +373 60204442

Distribuie acest articol:

Facebook   Twitter    
Uncategorized @ro 1 noiembrie 2022