February 2018

02 Februarie 2018

INVITAȚIE

  1. În cadrul proiectului ”Suport și asistență pentru sectorul social în Republica Moldova 2017-2019” finanțat de Agenția Cehă pentru Dezvoltare, Asociația Obștească Homecare invită să trimiteți oferta dumneavoastră de preț pentru medicamentele consumabile medicale.

n/r

Denumirea

Unitate de masura

Preț pentru unitate

1

Betadine 120,0

cut

 

2

5 NOK 50 mg N50

cut

 

3

Acid formic 50,0

cut

 

4

Analgin 500 mg N10

cut

 

5

Apa oxigenata 3% 100,0

cut

 

6

Canefron N60

cut

 

7

Captopril 25mg N20

cut

 

8

Captopril 50mg N20

cut

 

9

Carbune activat 150mg N10

cut

 

10

Cardiomagnil 75mg N100

cut

 

11

Carsil N80

cut

 

12

Cinarizin N50

cut

 

13

Citramon N10

cut

 

14

Dexalgin past N10

cut

 

15

Diclofenac ung 30,0

cut

 

16

Ext. Valeriana N50

cut

 

17

Fastum gel 100,0

cut

 

18

Heparina ung 25,0

cut

 

19

Iod 10,0

cut

 

20

Levomecol ung 40,0

cut

 

21

Lioton gel 50,0

cut

 

22

Menovazin 40,0

cut

 

23

Mezim Forte N20

cut

 

24

Pancreatin N60

cut

 

25

Paracetamol N20

cut

 

26

Quamatel 20 mg N28

cut

 

27

Rinza N10

cut

 

28

Spasmalgon N20

cut

 

29

Troxevazin gel N40

cut

 

30

Validol N10

cut

 

31

Viprosal B 50,0

cut

 

32

Bahile N100

cut

 

33

Masca medicala №50

cut

 

34

Manusi sterile N100

cut

 

35

Manusi nesterile N100

cut

 

36

Vata

cut

 

37

Bint 7x14cm

cut

 

38

Servetel steril 10x10 N5

cut

 

39

Pampers N30

cut

 

40

Salfete absorbante Tena N30

cut

 

 

TOTAL pentru 40 pozitii cite 1 unitate de fiecare

-

 

  1. OFERTANȚII pot depune o singură ofertă care să includă toate elementele din cadrul prezentei cereri. Ofertele de preț vor fi evaluate pentru toate elementele împreună și contractul va fi acordat companiei care oferă cel mai mic preț total evaluat.
  1. OFERTA dumneavoastră, în formatul atașat, va fi transmisă prin E-mail  sau   în cutia poștală la adresa:

Asociația Obștească Homecare

Adresa: Republica Moldova, Chişinău, str. Ștefan cel Mare 119 ap. 26

Fax: /+373/ 22 23 55 21

E-mail: ao.homecare@gmail.com

4.DATA LIMITĂ pentru primirea ofertelor de către AO Homecare  la adresa menționată la alineatul 3 este: 25  februarie 2018 ora 18 00. Ofertantul trebuie să ia toate măsurile astfel încât oferta să fie primită de către AO Homecare  până la data limită menționată pentru depunere.

5. OFERTA dumneavoastră în limba română va fi depusă în conformitate cu termenii și condițiile de livrare și trebuie să fie însoțită de:

- copie licenței emise de Camera de licențiere dacă activitatea este supusă licențierii.

6.  EVALUAREA ofertelor de preț vor fi efectuate prin intermediul procedurii de procurare stabilite manualul de procurari elaborate de partenerul de implementare Caritas Cehia.

7. OFERTA trebui să fie prezentate în conformitate cu următoarele instrucțiuni.

PREŢUL:  Prețul calculat la cota 0 TVA  si cu TVA indicat în Lei Moldovenești (MDL.

EVALUAREA ŞI ACORDAREA CONTRACTULUI: Ofertele vor fi evaluate prin compararea prețurilor.

La evaluarea ofertelor, AO Homecare   va stabili pentru fiecare propunere prețul evaluat prin  ajustarea ofertei de preț, cu efectuarea corecțiilor pentru orice erori aritmetice, după cum urmează:

(a) în cazul în care există o diferență între sumele în cifre și litere, suma în litere va predomina;
(b) în cazul în care ofertantul refuză să accepte corectarea, oferta sa va fi respinsă.

ACORDAREA CONTRACTULUI Contractul va fi  acordat companiei care oferă cel mai mic preț total evaluat

VALABILITATEA OFERTEI: Oferta dumneavoastră trebuie să fie valabilă pe tot parcursul anului 2018.

8. INFORMAȚII SUPLIMENTARE pot fi obținute de la:

Tamara Adașan – Director Tel. /+373/ 60204442,tel:  /+373/ 22 920 320

Daria Suhareva  –Manager de finance

Tel: /+373/ 22 23 55 21

E-mail: ao.homecare@gmail.com

9. OFERTANTUL trebuie să examineze bine cererea de ofertă. Necomunicarea tuturor informațiilor sau documentelor solicitate prin cererea de ofertă poate duce la respingerea ofertei.

Un ofertant potențial care necesită clarificări privind cererea de ofertă va contacta în scris AO Homecare la adresa specificată în paragraful 8. AO Homecare  va răspunde în scris oricărei solicitări de clarificare, cu condiția primirii unei astfel de cereri Nu mai târziu de cinci (3) zile calendaristice înainte de data limită de primire a ofertelor.

În orice moment înainte de termenul limită pentru depunerea ofertelor, AO Homecare poate modifica cererea de oferte prin emiterea unui amendament. Orice act adițional emis va face parte din cererea de ofertă și va fi comunicat în scris tuturor celor care au obținut invitația de cotare direct de la AO Homecare.

10. OFERTANTUL va suporta toate costurile aferente pregătirii și prezentării ofertei sale, iar AO Homecare nu va fi responsabil pentru aceste costuri, indiferent de rezultatul procesului de selectare a ofertei.

11. AO HOMECARE își rezervă dreptul de a accepta sau de a respinge orice oferă, de a anula procesul de selectare a ofertei  și de a respinge toate ofertele în orice moment înainte de atribuirea contractului, fără a-și asuma responsabilitatea față de ofertanți.

12. PLATA: 100% din valoarea produselor  achiziționate va fi efectuată în avans.

13. FACTURARE: Furnizorul va emite factura în baza legislației în vigoare.

  

Director AO „Homecare”                                       Tamara Adaşan __________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________

INVITAȚIE

  1. În cadrul proiectului ”Suport și asistență pentru sectorul social în Republica Moldova 2017-2019” finanțat de Agenția Cehă pentru Dezvoltare, Asociația Obștească Homecare invită să trimiteți oferta dumneavoastră de preț pentru rechizite de birou.

N/r

Denumirea

Unitate de masura

Preț pentru unitate

1

Biblioraft A4 5,0 cm pp  augusta

buc

 

2

Biblioraft 8 cm pp papier  augusta

buc

 

3

Caiet mecanic A 4 4inele 35mm

buc

 

4

Caiet mecanic buzunar 4 inele 50mm

buc

 

5

Capsator 24/6 30/file

buc

 

6

Capse 23/15 1000/cut boxer

buc

 

7

Cub notite suport plastic 700file

buc

 

8

Lipici 25ml fix universal gommotac

buc

 

9

Pagemarker 4/20/50mm 4/cul neon info

buc

 

10

Notes adeziv cub 450file briliant

buc

 

11

Mapă cu buton

buc

 

12

Hîrtie flipceart 20 foi în set

buc

 

13

Permanent Marker

buc

 

14

Folii A4  55 mk (100 buc în set)

buc

 

15

Hîrtie note adeziv 76x76

buc

 

16

Hîrtie A4 80 mg  xerox

buc

 

17

Agenda A5

buc

 

18

Creion simplu

buc

 

19

Foarfece 20 cm

buc

 

20

Binder 41 mm

buc

 

21

Stilou Piano Fine Grip

buc

 

 

TOTAL pentru 21 pozitii cite 1 unitate de fiecare

 

 

 

  1. OFERTANȚII pot depune o singură ofertă care să includă toate elementele din cadrul prezentei cereri. Ofertele de preț vor fi evaluate pentru toate elementele împreună și contractul va fi acordat companiei care oferă cel mai mic preț total evaluat.
  1. OFERTA dumneavoastră, în formatul atașat, va fi transmisă prin E-mail  sau   în cutia poștală la adresa:

Asociația Obștească Homecare

Adresa: Republica Moldova, Chişinău, str. Ștefan cel Mare 119 ap. 26

Fax: /+373/ 22 23 55 21

E-mail: ao.homecare@gmail.com

4.DATA LIMITĂ pentru primirea ofertelor de către AO Homecare  la adresa menționată la alineatul 3 este: 25 februarie 2018 ora 18 00. Ofertantul trebuie să ia toate măsurile astfel încât oferta să fie primită de către AO Homecare  până la data limită menționată pentru depunere.

5. OFERTA dumneavoastră în limba română va fi depusă în conformitate cu termenii și condițiile de livrare și trebuie să fie însoțită de:

- copie a Certificatului de Înregistrare sau a Deciziei legale care să ateste că societatea este înregistrată ca persoană juridică;

- copie licenței emise de Camera de licențiere dacă activitatea este supusă licențierii.

6.  EVALUAREA ofertelor de preț vor fi efectuate prin intermediul procedurii de procurare stabilite manualul de procurari elaborate de partenerul de implementare Caritas Cehia.

7. OFERTA trebui să fie prezentate în conformitate cu următoarele instrucțiuni.

PREŢUL:  Prețul calculat la cota 0 TVA  si cu TVA indicat în Lei Moldovenești (MDL.

EVALUAREA ŞI ACORDAREA CONTRACTULUI: Ofertele vor fi evaluate prin compararea prețurilor.

La evaluarea ofertelor, AO Homecare   va stabili pentru fiecare propunere prețul evaluat prin  ajustarea ofertei de preț, cu efectuarea corecțiilor pentru orice erori aritmetice, după cum urmează:

(a) în cazul în care există o diferență între sumele în cifre și litere, suma în litere va predomina;
(b) în cazul în care ofertantul refuză să accepte corectarea, oferta sa va fi respinsă.

ACORDAREA CONTRACTULUI Contractul va fi  acordat companiei care oferă cel mai mic preț total evaluat

VALABILITATEA OFERTEI: Oferta dumneavoastră trebuie să fie valabilă pe tot parcursul anului 2018.

8. INFORMAȚII SUPLIMENTARE pot fi obținute de la:

Tamara Adașan – Director Tel. /+373/ 60204442,tel:  /+373/ 22 920 320

Daria Suhareva  –Manager de finance

Tel: /+373/ 22 23 55 21

E-mail: ao.homecare@gmail.com

9. OFERTANTUL trebuie să examineze bine cererea de ofertă. Necomunicarea tuturor informațiilor sau documentelor solicitate prin cererea de ofertă poate duce la respingerea ofertei.

Un ofertant potențial care necesită clarificări privind cererea de ofertă va contacta în scris AO Homecare la adresa specificată în paragraful 8. AO Homecare  va răspunde în scris oricărei solicitări de clarificare, cu condiția primirii unei astfel de cereri Nu mai târziu de cinci (3) zile calendaristice înainte de data limită de primire a ofertelor.

În orice moment înainte de termenul limită pentru depunerea ofertelor, AO Homecare poate modifica cererea de oferte prin emiterea unui amendament. Orice act adițional emis va face parte din cererea de ofertă și va fi comunicat în scris tuturor celor care au obținut invitația de cotare direct de la AO Homecare.

10. OFERTANTUL va suporta toate costurile aferente pregătirii și prezentării ofertei sale, iar AO Homecare nu va fi responsabil pentru aceste costuri, indiferent de rezultatul procesului de selectare a ofertei.

11. AO HOMECARE își rezervă dreptul de a accepta sau de a respinge orice oferă, de a anula procesul de selectare a ofertei  și de a respinge toate ofertele în orice moment înainte de atribuirea contractului, fără a-și asuma responsabilitatea față de ofertanți.

12. PLATA: Plata  va fi efectuată în termen de 3 zile lucrătoare după livrarea mărfii.

13. FACTURARE: Furnizorul va emite factura în baza legislației în vigoare.

 Director AO „Homecare”                                       Tamara Adaşan __________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

INVITAȚIE

  1. În cadrul proiectului ”Suport și asistență pentru sectorul social în Republica Moldova 2017-2019” finanțat de Agenția Cehă pentru Dezvoltare, Asociația Obștească Homecare invită să trimiteți oferta dumneavoastră de preț lucrări de reparatie a automobilelor AO homecare:

nr

Denumirea 

Unitate de masura

Cantitate

Cost/

MDL cota

0 TVA

Cost/ MDL

cu TVA

1

Ulei de motor

litru

4

 

 

2

Filtru de ulei

buc

1

 

 

3

Filtru de combustibil

buc

1

 

 

4

Filtru de aer

buc

1

 

 

5

Filtru de cabină

buc

1

 

 

6

Lichid de Frină  4

buc

1

 

 

7

Deservirea tehnică

buc

1

 

 

8

Înlocuirea uleiului de motor

buc

1

 

 

9

Înlocuirea filtrului de ulei

buc

1

 

 

10

Inlocuirea filtrului de combustibil

buc

1

 

 

11

Înlocuirea filtrului de aer

buc

1

 

 

12

Înlocuirea filtrului de cabină

buc

1

 

 

13

Diagnostic computerizat

buc

1

 

 

14

Pomparea frînelor

buc

1

 

 

  1. OFERTANȚII pot depune o singură ofertă care să includă toate elementele din cadrul prezentei cereri. Ofertele de preț vor fi evaluate pentru toate elementele împreună și contractul va fi acordat companiei care oferă cel mai mic preț total evaluat.
  1. OFERTA dumneavoastră, în formatul atașat, va fi transmisă prin E-mail  sau   în cutia poștală la adresa:

Asociația Obștească Homecare

Adresa: Republica Moldova, Chişinău, str. Ștefan cel Mare 119 ap. 26

Fax: /+373/ 22 23 55 21

E-mail: ao.homecare@gmail.com

4.DATA LIMITĂ pentru primirea ofertelor de către AO Homecare  la adresa menționată la alineatul 3 este: 25 februarie 2018 ora 18 00. Ofertantul trebuie să ia toate măsurile astfel încât oferta să fie primită de către AO Homecare  până la data limită menționată pentru depunere.

5. OFERTA dumneavoastră în limba română va fi depusă în conformitate cu termenii și condițiile de livrare și trebuie să fie însoțită de:

- copie a Certificatului de Înregistrare sau a Deciziei legale care să ateste că societatea este înregistrată ca persoană juridică;

- copie licenței emise de Camera de licențiere dacă activitatea este supusă licențierii.

6.  EVALUAREA ofertelor de preț vor fi efectuate prin intermediul procedurii de procurare stabilite manualul de procurari elaborate de partenerul de implementare Caritas Cehia.

7. OFERTA trebui să fie prezentate în conformitate cu următoarele instrucțiuni.

PREŢUL:  Prețul calculat la cota 0 TVA  si cu TVA indicat în Lei Moldovenești (MDL.

EVALUAREA ŞI ACORDAREA CONTRACTULUI: Ofertele vor fi evaluate prin compararea prețurilor.

La evaluarea ofertelor, AO Homecare   va stabili pentru fiecare propunere prețul evaluat prin  ajustarea ofertei de preț, cu efectuarea corecțiilor pentru orice erori aritmetice, după cum urmează:

(a) în cazul în care există o diferență între sumele în cifre și litere, suma în litere va predomina;
(b) în cazul în care ofertantul refuză să accepte corectarea, oferta sa va fi respinsă.

ACORDAREA CONTRACTULUI Contractul va fi  acordat companiei care oferă cel mai mic preț total evaluat

VALABILITATEA OFERTEI: Oferta dumneavoastră trebuie să fie valabilă pe tot parcursul anului 2018.

8. INFORMAȚII SUPLIMENTARE pot fi obținute de la:

Tamara Adașan – Director

Tel. /+373/ 60204442,tel:  /+373/ 22 920 320

Daria Suhareva  –Manager de finance

Tel: /+373/ 22 23 55 21

E-mail: ao.homecare@gmail.com

9. OFERTANTUL trebuie să examineze bine cererea de ofertă. Necomunicarea tuturor informațiilor sau documentelor solicitate prin cererea de ofertă poate duce la respingerea ofertei.

Un ofertant potențial care necesită clarificări privind cererea de ofertă va contacta în scris AO Homecare la adresa specificată în paragraful 8. AO Homecare  va răspunde în scris oricărei solicitări de clarificare, cu condiția primirii unei astfel de cereri Nu mai târziu de cinci (3) zile calendaristice înainte de data limită de primire a ofertelor.

În orice moment înainte de termenul limită pentru depunerea ofertelor, AO Homecare poate modifica cererea de oferte prin emiterea unui amendament. Orice act adițional emis va face parte din cererea de ofertă și va fi comunicat în scris tuturor celor care au obținut invitația de cotare direct de la AO Homecare.

10. OFERTANTUL va suporta toate costurile aferente pregătirii și prezentării ofertei sale, iar AO Homecare nu va fi responsabil pentru aceste costuri, indiferent de rezultatul procesului de selectare a ofertei.

11. AO HOMECARE își rezervă dreptul de a accepta sau de a respinge orice oferă, de a anula procesul de selectare a ofertei  și de a respinge toate ofertele în orice moment înainte de atribuirea contractului, fără a-și asuma responsabilitatea față de ofertanți.

12. PLATA: Plata  va fi efectuată în termen de 3 zile lucrătoare după prezentarea contului de plata pentru lucrările efectuate.

13. FACTURARE: Furnizorul va emite factura în baza legislației în vigoare.

  Director AO „Homecare”                                       Tamara Adaşan __________