January 2017

16 ianuarie 2017

CERERE DE OFERTĂ PENTRU FURNIZAREA SETURILOR MATERIALELOR INFORMAȚIONALE în cadrul  proiectului “Prevenirea și tratamentul diabetului zaharat în Moldova” realizat de Asociația Obștească HOMECARE în colaborare cu Caritas Republica Cehă, finanţat de către Agenţia Cehă pentru Dezvoltare prin Programul Cooperare Cehă. 

Rugam să indicați în oferte prețul pentru o unitate în MDL.

Tabel1

nr

Denumirea marfii

Cantitate

Cerințe

Tremen de  executare a lucrărilor executate

1

Suport de curs RO

600

72  pagini, format A4 205 x295 mm, hîrtie 130 g/m2 matt. interior,color coperta 300 g/m2 color pe o parte, coperta prima pag laminat gloss, fixate cu spirală metalică.

In termen de 14 zile  din momentul prezentarii materialelor

2

Suport de curs RU

300

72  pagini, format A4 205 x295 mm, hîrtie 130 g/m2 matt. interior,color coperta 300 g/m2 color pe o parte, coperta prima pag laminat gloss, fixate cu spirală metalică.

In termen de 14 zile  din momentul prezentarii materialelor

3

Brosura A RO

600

144 pagini, format B5 160 x 240 mm, hîrtie 115 g/m2 gloss. interior, alb negru 138 pag,  color 6 pag, coperta 300 g/m2 matt, color pe ambele părți , fixate cu termoclei.

In termen de 14 zile  din momentul prezentarii materialelor

4

Brosura A RU

350

144 pagini, format B5 160 x 240 mm, hîrtie 115 g/m2 gloss. interior, alb negru 138 pag,  color 6 pag, coperta 300 g/m2 matt, color pe ambele părți , fixate cu termoclei.

In termen de 14 zile  din momentul prezentarii materialelor

5

Brosura B RO

800

64 pagini, format B5 160 x 240 mm, hîrtie 130 g/m2 matt. interior, toate pag. color, coperta 300 g/m2 matt,color, fixate cu termoclei.

In termen de 14 zile  din momentul prezentarii materialelor

6

Brosura B RU

590

64 pagini, format B5 160 x 240 mm, hîrtie 130 g/m2 matt. interior, toate pag. color, coperta 300 g/m2 matt,color, fixate cu termoclei.

In termen de 14 zile  din momentul prezentarii materialelor

 

Tabel 2

nr

Denumirea marfii

Cantitate

Cerințe

Tremen de  executare a lucrărilor executate

1

Buclete RU/RO

500

Mărimea 220 x 480 mm, color 4+ 4,  hîrtie cu densitatea 150 gr/m2. Gloss, 4 biguri 

10 zile din momentul aprobarii maketelor

2

Buclete

RU/RO

400

Mărimea 220 x 480 mm, color 4+ 4,  hîrtie cu densitatea 150 gr/m2. Gloss, 4 biguri 

10 zile din momentul aprobarii maketelor

3

Leaflet

RU/RO

500

Mărimea A 4 (205 x 295 ) mm, color 4+ 4,  hîrtie cu densitatea 150 gr/m2. Gloss, 2 biguri 

10 zile din momentul aprobarii maketelor

4

Leaflet

 RU/RO

400

Mărimea A 4 (205 x 295 ) mm, color 4+ 4,  hîrtie cu densitatea 150 gr/m2. Gloss, 2 biguri 

10 zile din momentul aprobarii maketelor

5

Banere

5

Mărimea 600 x 1500 mm, color 4+ 0,  hîrtie special pentru banere, fara stativ.

10 zile din momentul aprobarii maketelor

6

Postere

RU/RO

50

 Mărimea 480 x 680 mm, color 4+ 0,  hîrtie cu densitatea 170 gr/m2. Gloss, 2 tipuri

 

10 zile din momentul aprobarii maketelor

CRITERIILE DE ELIGIBILITATE SUNT:

  • Costul total al  lucrărilor din tabelul nr 1, să nu depășească 309 000  MDL
  • Costul total al  lucrărilor din tabelul nr 2, să nu depășească 39 000  MDL
  • Posibilitatea de realizare a  produselor la cota 0 TVA.  
  • O  singură ofertă care să includă toate produsele din cadrul prezentei cereri.

VALOAREA ŞI ACORDAREA CONTRACTULUI: Ofertele de preț vor fi evaluate pentru toate produsele împreună și contractul va fi acordat companiei care îndeplinește cerințele solicitate și ofera cu  cel mai mic preț total evaluat. 

VALABILITATEA OFERTEI: Oferta dumneavoastră trebuie să fie valabilă timp de 10 zile de la data limită pentru depunerea ofertei de preț. 

PLATA: 100% din valoarea produselor  achiziționate va fi efectuată în avans. 

FACTURARE: Furnizorul va emite factura în baza legislației în vigoare.

CRITERIUL DE ATRIBUIRE: In conformitate cu cel mai mic preț.

Rugăm, ofertele să fie prezentate în plicuri sigilate și ștampilate  pînă la 06 februarie 2017, ora 14.00,  la adresa Chișinău, str. Columna 150,  CMS ”Estera”,  la secretariat sau să fie puse   în cutia poștală a   CMS ”Estera”.  Selectarea ofertei va avea loc  pînă la 07  februarie  2017. Toți aplicanții vor fi informați referitor la decizia luată.

Pe 13 februarie  2017, după prezentarea documentelor suplimentare solicitate de AO Homecare de la cîștigătorul ofertei, se va perfecta contractul  de cumparare/vînzare.

Pentru informații suplimentare : tel. 060204442,tel:  022 920 320

__________________________________________________________________________________________________________________________________

16 ianuarie 2017

CERERE DE OFERTĂ PENTRU MULTIPLICAREA MATERIALELOR INFORMAȚIONALE în cadrul  proiectului “Dezvoltarea serviciilor de îngrijiri la domiciliu în partea de sud a Moldovei 2015-2017 ”realizat  de Asociația Obștească HOMECARE în colaborare cu Caritas Republica Cehă, finanţat de către Agenţia Cehă pentru Dezvoltare prin Programul Cooperare Cehă. 

Rugam să indicați în oferte prețul pentru o unitate în MDL.

nr

Denumirea marfii

Cantitate

Cerințe

Tremen de  executare a lucrărilor executate

1

Manual de autoîngrijhire rus-rom

800

Marimea B5 4+4, 40 pag,

Hirtie 115 gr m/p, matt, interioer 300 g/m2 gloss, color, coperta 4+1 – tipar, 1+ 0 lam matt brosat cu clame

 

10 zile din momentul aprobarii maketelor

2

Suport în îngrijirea bolnavului la domiciliu

rus-rom

1045

Marimea B5(165x240) 1+1 98 pag, plus coperta 4 pag.

Hirtie 115 gr m/p, matt, interioer 300 g/m2 gloss, coperta  tipar, 1+ 0 color –lam gl. brosat cu termoadeziv

 

10 zile din momentul aprobarii maketelor

3

Catalog ONG rus-rom

30

Marimea B5 1+1 , 100 pag,

Hirtie 90 gr m/p, matt, interioer 300 g/m2 gloss, coperta 4+0 – tipar, 1+0 lam , gloss, brosat cu termoadeziv

 

10 zile din momentul aprobarii maketelor

 Criteriile de Eligibilitate sunt:

  • Costul total al  lucrărilor să nu depășească 121 700  MDL
  • Posibilitatea de realizare a  produselor la cota 0 TVA.  
  • O  singură ofertă care să includă toate produsele din cadrul prezentei cereri            

VALOAREA ŞI ACORDAREA CONTRACTULUI: Ofertele de preț vor fi evaluate pentru toate produsele împreună și contractul va fi acordat companiei care îndeplinește cerințele solicitate și oferă cel mai mic preț total evaluat. 

VALABILITATEA OFERTEI: Oferta dumneavoastră trebuie să fie valabilă timp de 10 zile de la data limită pentru depunerea ofertelor. 

PLATA: 100% din valoarea produselor  achiziționate va fi efectuată în avans. 

FACTURARE: Furnizorul va emite factura în baza legislației în vigoare.. 

CRITERIUL DE ATRIBUIRE: In conformitate cu cel mai mic preț.

Rugăm, ofertele să fie prezentate în plicuri sigelate și ștampilate  pînă la 06 februarie 2017, ora 14.00,  la adresa Chișinău, str. Columna 150,  CMS ”Estera”,  la secretariat sau să fie puse   în cutia poștală a   CMS ”Estera”.Selectarea ofertei va avea loc  pînă la 07  februarie  2017.Toți aplicanții vor fi informați referitor la decizia luată.

Pe 13 februarie  2017, după prezentarea documentelor suplimentare solicitate de AO Homecare de la cîștigătorul ofertei, se va perfecta contractul  de cumparare/vînzare.

Pentru informații suplimentare : tel. 060204442,tel:  022 920 320

___________________________________________________________________________________________________________________________________

16 ianuarie 2017

CERERE DE OFERTĂ PENTRU MULTIPLICAREA MATERIALELOR INFORMAȚIONALE în cadrul  proiectului “Dezvoltarea serviciilor de îngrijiri la domiciliu în partea de sud a Moldovei 2015-2017 ” realizat  de Asociația Obștească HOMECARE în colaborare cu Caritas Republica Cehă, finanţat de către Agenţia Cehă pentru Dezvoltare prin Programul Cooperare Cehă. 

Rugam să indicați în oferte prețul pentru o unitate în MDL.

nr

Denumirea marfii

Cantitate

Cerințe

Tremen de  executare a lucrărilor executate

1

Buclete

900

A4 color pe ambele părți

10 zile din momentul aprobarii maketelor

2

Leaflet

1900

A5 color pe ambele părți

10 zile din momentul aprobarii maketelor

3

Broșuri

Rus-rom

400

Marimea B5 4+4, 40 pag,

Hirtie 115 gr m/p, matt, interioer 300 g/m2 gloss, color, coperta 4+1 – tipar, 1+ 0 lam matt brosat cu clame

10 zile din momentul aprobarii maketelor

4

postere

30

 A3 color pe o parte cu bandă dublă acdezivă 

10 zile din momentul aprobarii maketelor

 CRITERIILE DE ELIGIBILITATE SUNT:

  • Costul total al  lucrărilor să nu depășească 104 000  MDL
  • Posibilitatea de realizare a  produselor la cota 0 TVA.  
  • O  singură ofertă care să includă toate produsele din cadrul prezentei cereri

 VALOAREA ŞI ACORDAREA CONTRACTULUI: Ofertele de preț vor fi evaluate pentru toate produsele împreună și contractul va fi acordat companiei care îndeplinește cerințele solicitate și oferă cel mai mic preț total evaluat. 

VALABILITATEA OFERTEI: Oferta dumneavoastră trebuie să fie valabilă timp de 10 zile de la data limită pentru depunerea ofertelor. 

PLATA: 100% din valoarea produselor  achiziționate va fi efectuată în avans. 

FACTURARE: Furnizorul va emite factura în baza legislației în vigoare.. 

CRITERIUL DE ATRIBUIRE: In conformitate cu cel mai mic preț.

Rugăm, ofertele să fie prezentate în plicuri sigelate și ștampilate  pînă la 06 februarie 2017, ora 14.00,  la adresa Chișinău, str. Columna 150,  CMS ”Estera”,  la secretariat sau să fie puse   în cutia poștală a   CMS ”Estera”.Selectarea ofertei va avea loc  pînă la 07  februarie  2017.  Toți aplicanții vor fi informați referitor la decizia luată.

Pe 13 februarie  2017, după prezentarea documentelor suplimentare solicitate de AO Homecare de la cîștigătorul ofertei, se va perfecta contractul  de cumparare/vînzare.

Pentru informații suplimentare : tel. 060204442,tel:  022 920 320

___________________________________________________________________________________________________________________________________

16 ianuarie 2017

SCRISOARE DE INVITAȚIE PENTRU PREZENTAREA OFERTELOR DE PREȚ PENTRU MEDICAMENTELE NECESARE PACIENȚILOR deserviți în cadrul  proiectelor realizate de Asociația Obștească HOMECARE în parteneriat cu Caritas republica Cehă și finanţate  de către Agenția Cehă pentru Dezvoltare.

Rugam să indicați în oferte prețul pentru o unitate în MDL.

Lista medicamentelor necesare:

nr

Denumirea medicamentelor

  1.  

Altin 100 ml sirop

  1.  

Analgin 500 mg N10

  1.  

Acid formic 50 ml

  1.  

Apa oxigenată 100 ml

  1.  

Apizartron ung.20,0 mg

  1.  

Betadine 120,0  ml

  1.  

Bepanten ung 20,0 mg

  1.  

Captopril 50 mg N 20

  1.  

Captopril  25 mg N 40

  1.  

Carbune activat 150 mg N10

  1.  

Cardiomagnil 75 mg N 100

  1.  

Citramon N10

  1.  

Dexalgin past N10

  1.  

Diclofenac ung 30,0

  1.  

Ext. vareriane  N 50

  1.  

Iod 10,0 ml

  1.  

Levomicol ung 40,0

  1.  

Lioton gel 50,0

  1.  

Mănuși nesterile N 100

  1.  

Mezim Forte N20

  1.  

Menovazin  40,0 ml

  1.  

Pancreatin N 60

  1.  

Rinza N10

  1.  

Servețele cu alcool N 100

  1.  

Șervețele sterile 10x10 N1

  1.  

Spazmalgon N20

  1.  

Tifon nesteril 7x14

  1.  

Tifon steril 7x14

  1.  

Troxevazin 40,0

  1.  

Viprosal B 50,0

  1.  

Quamatel 20,0 mg N 28

CRITERIILE DE ELIGIBILITATE SUNT:

  • Posibilitatea de realizare a  produselor la cota 0 TVA.  
  • O  singură ofertă care să includă toate produsele din cadrul prezentei cereri.

VALOAREA ŞI ACORDAREA CONTRACTULUI: Ofertele de preț vor fi evaluate pentru toate produsele împreună și contractul va fi acordat companiei care îndeplinește cerințele solicitate și ofera cu  cel mai mic preț total evaluat. 

VALABILITATEA OFERTEI: Oferta dumneavoastră trebuie să fie valabilă timp de 30  zile de la data limită pentru depunerea ofertei de preț. 

PLATA: 100% din valoarea produselor  achiziționate va fi efectuată în avans. 

FACTURARE: Furnizorul va emite factura în baza legislației în vigoare.

CRITERIUL DE ATRIBUIRE: In conformitate cu cel mai mic preț.

Rugăm, ofertele să fie prezentate în plicuri sigelate și ștampilate  pînă la 06 februarie 2017, ora 14.00,  la adresa Chișinău, str. Columna 150,  CMS ”Estera”,  la secretariat sau să fie puse   în cutia poștală a   CMS ”Estera”.  Selectarea ofertei va avea loc  pînă la 07  februarie  2017. Toți aplicanții vor fi informați referitor la decizia luată.

Pe 13 februarie  2017, după prezentarea documentelor suplimentare solicitate de AO Homecare de la cîștigătorul ofertei, se va perfecta contractul  de cumparare/vînzare.

Pentru informații suplimentare : tel. 060204442,tel:  022 920 320

________________________________________________________________________________________________________________________________________

16 ianuarie 2017

SCRISOARE DE INVITAȚIE PENTRU PREZENTAREA OFERTELOR DE PREȚ PENTRU MEDICAMENTELE NECESARE PACIENȚILOR deserviți în cadrul  proiectelor realizate de Asociația Obștească HOMECARE finanţate  de către Kerk in Actie.

Rugam să indicați în oferte prețul pentru o unitate în MDL.

Lista medicamentelor necesare:

nr

Denumirea medicamentelor

  1.  

Altin 100 ml sirop

  1.  

Analgin 500 mg N10

  1.  

Acid formic 50 ml

  1.  

Apa oxigenată 100 ml

  1.  

Apizartron ung.20,0 mg

  1.  

Betadine 120,0  ml

  1.  

Bepanten ung 20,0 mg

  1.  

Captopril 50 mg N 20

  1.  

Captopril  25 mg N 40

  1.  

Carbune activat 150 mg N10

  1.  

Cardiomagnil 75 mg N 100

  1.  

Citramon N10

  1.  

Dexalgin past N10

  1.  

Diclofenac ung 30,0

  1.  

Ext. vareriane  N 50

  1.  

Iod 10,0 ml

  1.  

Levomicol ung 40,0

  1.  

Lioton gel 50,0

  1.  

Mănuși nesterile N 100

  1.  

Mezim Forte N20

  1.  

Menovazin  40,0 ml

  1.  

Pancreatin N 60

  1.  

Rinza N10

  1.  

Servețele cu alcool N 100

  1.  

Șervețele sterile 10x10 N1

  1.  

Spazmalgon N20

  1.  

Tifon nesteril 7x14

  1.  

Tifon steril 7x14

  1.  

Troxevazin 40,0

  1.  

Viprosal B 50,0

  1.  

Quamatel 20,0 mg N 28

CRITERIILE DE ELIGIBILITATE SUNT:

  • Posibilitatea de realizare a  produselor la cota 0 TVA.  
  • O  singură ofertă care să includă toate produsele din cadrul prezentei cereri.

VALOAREA ŞI ACORDAREA CONTRACTULUI: Ofertele de preț vor fi evaluate pentru toate produsele împreună și contractul va fi acordat companiei care îndeplinește cerințele solicitate și ofera cu  cel mai mic preț total evaluat. 

VALABILITATEA OFERTEI: Oferta dumneavoastră trebuie să fie valabilă timp de 30  zile de la data limită pentru depunerea ofertei de preț. 

PLATA: 100% din valoarea produselor  achiziționate va fi efectuată în avans. 

FACTURARE: Furnizorul va emite factura în baza legislației în vigoare.

CRITERIUL DE ATRIBUIRE: In conformitate cu cel mai mic preț.

Rugăm, ofertele să fie prezentate în plicuri sigelate și ștampilate  pînă la 06 februarie 2017, ora 14.00,  la adresa Chișinău, str. Columna 150,  CMS ”Estera”,  la secretariat sau să fie puse   în cutia poștală a   CMS ”Estera”.  Selectarea ofertei va avea loc  pînă la 07  februarie  2017. Toți aplicanții vor fi informați referitor la decizia luată.

Pe 13 februarie  2017, după prezentarea documentelor suplimentare solicitate de AO Homecare de la cîștigătorul ofertei, se va perfecta contractul  de cumparare/vînzare.

Pentru informații suplimentare : tel. 060204442,tel:  022 920 320 

_________________________________________________________________________________________________________________________________________

16 ianuarie 2017

SCRISOARE DE INVITAȚIE PENTRU PREZENTAREA OFERTELOR DE PREȚ PENTRU MULTIPLICAREA MATERIALELOR în cadrul  proiectelor realizate  de Asociația Obștească HOMECARE în colaborare cu Caritas Republica Cehă, finanţat de către Agenţia Cehă pentru Dezvoltare prin Programul Cooperare Cehă. 

Rugam să indicați în oferte prețul pentru o unitate în MDL. Ofertele vor fi considerate eligibile în cazul în care vor fi indicate prețurile la minimum 6 poziții. Ofertele trebuie prezentate în plicuri sigilate și ștampilate.

 Nd/r

Denumirea materialelor pentru multiplicare
  1.

Pliant A4

  2.

Certificat A4

  1.  

Tipar color A4

  1.  

Ecuson De birou

  1.  

Tipar alb/ negru A4

  1.  

Poster A4

  1.  

Flaier  A5

CRITERIILE DE ELIGIBILITATE SUNT:

  • Posibilitatea de realizare a  produselor la cota 0 TVA.  
  • O  singură ofertă care să includă toate produsele din cadrul prezentei cereri.

VALOAREA ŞI ACORDAREA CONTRACTULUI: Ofertele de preț vor fi evaluate pentru toate produsele împreună și contractul va fi acordat companiei care îndeplinește cerințele solicitate și ofera cu  cel mai mic preț total evaluat. 

VALABILITATEA OFERTEI: Oferta dumneavoastră trebuie să fie valabilă timp de 10 zile de la data limită pentru depunerea ofertei de preț. 

PLATA: 100% din valoarea produselor  achiziționate va fi efectuată în avans. 

FACTURARE: Furnizorul va emite factura în baza legislației în vigoare.

CRITERIUL DE ATRIBUIRE: In conformitate cu cel mai mic preț.

Rugăm, ofertele să fie prezentate în plicuri sigelate și ștampilate  pînă la 06 februarie 2017, ora 14.00,  la adresa Chișinău, str. Columna 150,  CMS ”Estera”,  la secretariat sau să fie puse   în cutia poștală a   CMS ”Estera”.  Selectarea ofertei va avea loc  pînă la 07  februarie  2017. Toți aplicanții vor fi informați referitor la decizia luată.

Pe 13 februarie  2017, după prezentarea documentelor suplimentare solicitate de AO Homecare de la cîștigătorul ofertei, se va perfecta contractul  de cumparare/vînzare.

Pentru informații suplimentare : tel. 060204442,tel:  022 920 320

_____________________________________________________________________________________________________________________________________

16 ianuarie 2017

SCRISOARE DE INVITAȚIE PENTRU PREZENTAREA OFERTELOR DE PREȚ PENTRU PROCURAREA RECHIZITELOR DE BIROU în cadrul  proiectelor realizate de Asociația Obștească HOMECARE în parteneriat cu Caritas republica Cehă și finanţate  de către Agenția Cehă pentru Dezvoltare sau Kerk in Actie.

Rugam să indicați în oferte prețul pentru o unitate în MDL.

Nd/r

Denumirea mărfii

 1.

Pix

   2.

Mapă cu buton

  1.  

Hîrtie flipceart 20 foi în set

  1.  

Permanent Marker

  1.  

Folii A4  55 mk (100 buc în set)

  1.  

Hîrtie note adeziv 76x76

  1.  

Hîrtie A4 80 mg  xerox

  1.  

Agenda A5

  1.  

Creion simplu

  1.  

Biblioraft A4 5,0 cm

CRITERIILE DE ELIGIBILITATE SUNT:

  • Posibilitatea de realizare a  produselor la cota 0 TVA.  
  • O  singură ofertă care să includă toate produsele din cadrul prezentei cereri.

VALOAREA ŞI ACORDAREA CONTRACTULUI: Ofertele de preț vor fi evaluate pentru toate produsele împreună și contractul va fi acordat companiei care îndeplinește cerințele solicitate și ofera cu  cel mai mic preț total evaluat. 

VALABILITATEA OFERTEI: Oferta dumneavoastră trebuie să fie valabilă timp de 10 zile de la data limită pentru depunerea ofertei de preț. 

PLATA: 100% din valoarea produselor  achiziționate va fi efectuată în avans. 

FACTURARE: Furnizorul va emite factura în baza legislației în vigoare.

CRITERIUL DE ATRIBUIRE: In conformitate cu cel mai mic preț.

Rugăm, ofertele să fie prezentate în plicuri sigelate și ștampilate  pînă la 06 februarie 2017, ora 14.00,  la adresa Chișinău, str. Columna 150,  CMS ”Estera”,  la secretariat sau să fie puse   în cutia poștală a   CMS ”Estera”.  Selectarea ofertei va avea loc  pînă la 07  februarie  2017. Toți aplicanții vor fi informați referitor la decizia luată.

Pe 13 februarie  2017, după prezentarea documentelor suplimentare solicitate de AO Homecare de la cîștigătorul ofertei, se va perfecta contractul  de cumparare/vînzare.

Pentru informații suplimentare : tel. 060204442,tel:  022 920 320

_____________________________________________________________________________________________________________________________________

16 ianuarie 2017

SCRISOARE DE INVITAȚIE PENTRU PREZENTAREA OFERTELOR DE PREȚ PENTRU PROCURAREA RECHIZITELOR DE BIROU în cadrul  proiectelor realizate de Asociația Obștească HOMECAREi finanţate  de către Kerk in Actie.

Rugam să indicați în oferte prețul pentru o unitate în MDL.

Nd/r

Denumirea mărfii

  1.  

Pix

  1.  

Mapă cu buton

  1.  

Hîrtie flipceart 20 foi în set

  1.  

Permanent Marker

  1.  

Folii A4  55 mk (100 buc în set)

  1.  

Hîrtie note adeziv 76x76

  1.  

Hîrtie A4 80 mg  xerox

  1.  

Agenda A5

  1.  

Creion simplu

  1.  

Biblioraft A4 5,0 cm

CRITERIILE DE ELIGIBILITATE SUNT:

  • Posibilitatea de realizare a  produselor la cota 0 TVA.  
  • O  singură ofertă care să includă toate produsele din cadrul prezentei cereri.

VALOAREA ŞI ACORDAREA CONTRACTULUI: Ofertele de preț vor fi evaluate pentru toate produsele împreună și contractul va fi acordat companiei care îndeplinește cerințele solicitate și ofera cu  cel mai mic preț total evaluat. 

VALABILITATEA OFERTEI: Oferta dumneavoastră trebuie să fie valabilă timp de 10 zile de la data limită pentru depunerea ofertei de preț. 

PLATA: 100% din valoarea produselor  achiziționate va fi efectuată în avans. 

FACTURARE: Furnizorul va emite factura în baza legislației în vigoare.

CRITERIUL DE ATRIBUIRE: In conformitate cu cel mai mic preț.

Rugăm, ofertele să fie prezentate în plicuri sigelate și ștampilate  pînă la 06 februarie 2017, ora 14.00,  la adresa Chișinău, str. Columna 150,  CMS ”Estera”,  la secretariat sau să fie puse   în cutia poștală a   CMS ”Estera”.  Selectarea ofertei va avea loc  pînă la 07  februarie  2017. Toți aplicanții vor fi informați referitor la decizia luată.

Pe 13 februarie  2017, după prezentarea documentelor suplimentare solicitate de AO Homecare de la cîștigătorul ofertei, se va perfecta contractul  de cumparare/vînzare.

Pentru informații suplimentare : tel. 060204442,tel:  022 920 320

______________________________________________________________________________________________________________________________________

16 ianuarie 2017

SCRISOARE DE INVITAȚIE PENTRU PREZENTAREA OFERTELOR DE PREȚ  PENTRU PROCURAREA RECHIZITELOR DE BIROU în cadrului “Prevenirea și tratamentul Diabetului Zaharat în Moldova 2016-2017” realizat de Asociația Obștească HOMECARE în parteneriat cu Caritas republica Cehă și finanţate  de către Agenția Cehă pentru dezvoltare.

Rugam să indicați în oferte prețul pentru o unitate în MDL.

Nd/r

Denumirea mărfii

 

Cantitatea solicitată

Suma totală pentru marfă

(pentru o bucata) nu trebuie să depășească MLD  fără TVA

1

Pix

800

10,00

2

Mapă cu buton

800

15,00

3

Hîrtie flipceart 20 foi în set

30

75,00

4

Permanent Marker

300

20,00

5

Folii A4  55 mk (100 buc în set)

60

100,00

6

Hîrtie note adeziv 76x76

150

20,00

7

Hîrtie A4 80 mg  xerox

90

70,00

8

Agenda A5

800

15,00

CRITERIILE DE ELIGIBILITATE SUNT:

  • Costul total al  mărfii  să nu depășească 55 550  MDL
  • Posibilitatea de livrare a mărfii  la cota 0 TVA.  
  • O  singură ofertă care să includă toate produsele din cadrul prezentei cereri.

VALOAREA ŞI ACORDAREA CONTRACTULUI: Ofertele de preț vor fi evaluate pentru toate produsele împreună și contractul va fi acordat companiei care îndeplinește cerințele solicitate și ofera cu  cel mai mic preț total evaluat. 

VALABILITATEA OFERTEI: Oferta dumneavoastră trebuie să fie valabilă timp de 10 zile de la data limită pentru depunerea ofertei de preț. 

PLATA: 100% din valoarea produselor  achiziționate va fi efectuată în avans. 

FACTURARE: Furnizorul va emite factura în baza legislației în vigoare.

CRITERIUL DE ATRIBUIRE: In conformitate cu cel mai mic preț.

Rugăm, ofertele să fie prezentate în plicuri sigelate și ștampilate  pînă la 06 februarie 2017, ora 14.00,  la adresa Chișinău, str. Columna 150,  CMS ”Estera”,  la secretariat sau să fie puse   în cutia poștală a   CMS ”Estera”.  Selectarea ofertei va avea loc  pînă la 07 februarie  2017. Toți aplicanții vor fi informați referitor la decizia luată.

Pe 13 februarie  2017, după prezentarea documentelor suplimentare solicitate de AO Homecare de la cîștigătorul ofertei, se va perfecta contractul  de cumparare/vînzare.

Pentru informații suplimentare : tel. 060204442,tel:  022 920 320

______________________________________________________________________________________________________________________________________

16 ianuarie 2017

INVITAȚIE LA CONCURSUL DE SELECTARE A COMPANIEI  PENTRU FURNIZAREA TESTELOR PENTRU DETERMINAREA GLICEMIEI, LANCETELOR  ȘI A GLUCOMETRELOR.

Condiții speciale:

  1. Solicităm aparat  dotat cu ecran mare ( minim 40x30 mm) și  buton mare, care ar putea fi utilizat de oameni în etate cu diferite deficiențe.
  1. Timpul de determinare a glicemiei nu mai mult de  7-8 secunde.
  2. Memoria minimă - 400 determinări cu indicarea datei  și timpului determinărilor efectuate.
  3. Capacitatea de a anunța rezultatul determinării cu voce tare  în limba romîna sau rusă.
  4. Capacitatea aparatului de a se  include  și închide automat.
  5. Diapazonul de determinări solicitat 1.1-33.3 mMol/l (20-600 mg/dl)
  6. Rugăm indicarea în ofertă a costului pentru următoarele mărfuri:

 

Bunul solicitat

Cost/ bucată

MDL

Cantitatea solicitată/

bucăți

Suma totala pentru marfă 

(o bucată) nu  trebuie să depășască  MDL la   0%TVA

1

Glucometru

1

30

450

2

Teste

1

3600

8,00

3

lancete

1

3600

1,8                                                         

CRITERIILE DE ELIGIBILITATE SUNT:

  • Posibilitatea de livrare a mărfii la cota 0 TVA.  
  • O  singură ofertă care să includă toate produsele din cadrul prezentei cereri.

VALUAREA ŞI ACORDAREA CONTRACTULUI: Ofertele de preț vor fi evaluate pentru toate produsele împreună și contractul va fi acordat companiei care îndeplinește cerințele solicitate și ofera cu  cel mai mic preț total evaluat. 

VALABILITATEA OFERTEI: Oferta dumneavoastră trebuie să fie valabilă timp de 10 zile de la data limită pentru depunerea ofertei de preț. 

Plata: 100% din valoarea produselor  achiziționate va fi efectuată în avans. 

Facturare: Furnizorul va emite factura în baza legislației în vigoare.

Criteriul de atribuire: In conformitate cu cel mai mic preț.

Rugăm, ofertele să fie prezentate în plicuri sigelate și ștampilate  pînă la 06 februarie 2017, ora 14.00,  la adresa Chișinău, str. Columna 150,  CMS ”Estera”,  la secretariat sau să fie puse   în cutia poștală a   CMS ”Estera”.  Selectarea ofertei va avea loc  pînă la 07  februarie  2017. Toți aplicanții vor fi informați referitor la decizia luată.

Pe 13 februarie  2017, după prezentarea documentelor suplimentare solicitate de AO Homecare de la cîștigătorul ofertei, se va perfecta contractul  de cumparare/vînzare.

Pentru informații suplimentare : tel. 060204442,tel:  022 920 320

_____________________________________________________________________________________________________________________

16 ianuarie 2017

INVITAȚIE LA CONCURSUL DE SELECTARE A COMPANIEI  PENTRU LUCRĂRI DE REPARATIE A AUTOMOBILELOR AO HOMECARE.

Asociația Obștească HOMECARE vă invită să prezentați oferta de preț pentru selectarea a companiei  pentru lucrări de reparatie a automobilului AO Homecare, Skoda FabiaCOV 616, în cadrul  proiectelor realizate de Asociația Obștească HOMECARE în parteneriat cu Caritas republica Cehă și finanţate  de către Agenția Cehă pentru Dezvoltare. Rugăm indicarea în ofertă a costului  la 0% TVA pentru următoarele mărfuri:

nr

Denumirea 

Unitate de masura

Cantitate

1

Ulei de motor

litru

4

2

Filtru de ulei

buc

1

3

Filtru de combustibil

buc

1

4

Filtru de aer

buc

1

5

Filtru de cabină

buc

1

6

Lichid de Frină  4

buc

1

7

Deservirea tehnică

buc

1

8

Înlocuirea uleiului de motor

buc

1

9

Înlocuirea filtrului de ulei

buc

1

10

Inlocuirea filtrului de combustibil

buc

1

11

Înlocuirea filtrului de aer

buc

1

12

Înlocuirea filtrului de cabină

buc

1

13

Diagnostic computerizat

buc

1

14

Pomparea frînelor

buc

1

 

CRITERIILE DE ELIGIBILITATE SUNT:

  • Posibilitatea de îndeplinire a lucrărilor  la cota 0 TVA.  
  • O  singură ofertă care să includă toate lucrările  din cadrul prezentei cereri.

VALUAREA ŞI ACORDAREA CONTRACTULUI: Ofertele de preț vor fi evaluate pentru toate lucrările  împreună și contractul va fi acordat companiei care îndeplinește cerințele solicitate și ofera cu  cel mai mic preț total evaluat. 

VALABILITATEA OFERTEI: Oferta dumneavoastră trebuie să fie valabilă timp de 30 zile de la data limită pentru depunerea ofertei de preț. 

Plata:  plata pentru  lucrările  de reparatie   fi efectuată după finisarea lor  sau 50% în avans. 

Facturare: Furnizorul va emite factura în baza legislației în vigoare.

Criteriul de atribuire: In conformitate cu cel mai mic preț.

Rugăm, ofertele să fie prezentate în plicuri sigelate și ștampilate  pînă la 06 februarie 2017, ora 14.00,  la adresa Chișinău, str. Columna 150,  CMS ”Estera”,  la secretariat sau să fie puse   în cutia poștală a   CMS ”Estera”.  Selectarea ofertei va avea loc  pînă la 07  februarie  2017. Toți aplicanții vor fi informați referitor la decizia luată.

Pentru informații suplimentare : tel. 060204442,tel:  022 920 320